De Japanse game-ontwikkelaar Nintendo is zich sinds de legendarische, vaten werpende gorilla (Donkey Kong) altijd blijven focussen op het creëren van gezinsvriendelijk consoleplezier. Vandaag nemen in de hele wereld wereld ouders en kinderen het tegen elkaar op in spannende Mario Kart-races, hebben ze fun met Mario Bros, de legendarische Zelda en talloze andere games. Generaties verbinden, het is één van Nintendo’s sterktes. En de onze? Het verbinden van merken met mensen.
Door Nintento de afgelopen tien jaar te verbinden met de gebruikers, retailers, influencers, journalisten en - natuurlijk – fans hebben we een mooie relatie opgebouwd. Hoe we dat precies gedaan hebben? Met once-in-a-lifetime ervaringen die Nintendo's games en personages tot leven brengen.
Wij zijn overal waar Nintendo komt: festivals, themaparken, winkelcentra en vakantiebestemmingen. Noem het gerust de Nintendo Tour, waarin we de nieuwste games dichter bij de fans brengen. Zo creëerden we in 2022 de 'Nintendo Switch Sports On Tour', waarbij we fans de nieuwste consoles lieten ervaren. Kinderen, jongeren – maar ook volwassenen - konden zich helemaal verliezen in de nieuwe games als Nintendo Switch Sports en Mario Strikers. Met vaten hebben we niet gegooid. Want dat zijn apenstreken.
Meer weten? Neem contact met ons op:
Bart van Wanrooij - Managing Director bart.vw@theovaloffice.nl