hero-img

Loyaliteit stimuleren door live belevingen

Gelukkige klanten, loyale klanten. Maar hoe hou je je klanten dicht bij je merk? Door een emotionele connectie te maken. Een vleugje emotie toevoegen aan je merk maakt je klanten blij. En dat weten ze bij BMW als geen ander. En net daardoor behoort het luxe-automerk tot de wereldwijde top wat betreft merktrouw.

Voor BMW Belux ontwikkelden we twee loyaliteitsprogramma's: BMW Pure Emotions en BMW M League. Dankzij gepersonaliseerde communicatie zorgen beide programma's voor krachtige live-ervaringen en memorabele rewards.

We hebben al lang een band met BMW. 13 jaar geleden creëerden we vanuit het niets het BMW Pure Emotions Programma, speciaal voor die mensen die iets meer verwachten van hun auto. En van het leven. Voor dit specifieke programma bedachten we verschillende exclusieve, persoonlijke activiteiten op maat van de klant. De focus lag op sport, comfort, lifestyle, autorijden, cultuur, muziek, gastronomie en reizen.

Het zijn stuk voor stuk werelden die een nieuwe vorm van luxe brengen, exclusiever en persoonlijker dan ooit. Speciaal in het leven geroepen voor wie het voortouw neemt wat betreft innovatie en vooruitgang, maar de kunst verstaat om te genieten van het exclusieve.

+ 12 000

leden, + 250 evenementen per jaar

Services

  • Loyalty Communication
  • Live Experiences
  • Content Creation
  • Fine dining tijdens BMW's Pure Emotions End of Year Dinner

    Om het einde van het jaar te vieren - en het jaar af te sluiten met een culinaire knaller - organiseerden we een exclusief Michelinster-diner om BMW's selecte community te bedanken.

    Luxe auto's, gastronomische gerechten, producten van exclusieve leveranciers, delicatessen, gepassioneerde professionals ... hadden we nog iets anders kunnen bedenken om de aanwezigen in vervoering te brengen? Zeker! Wat dacht je van een wintermenu, bereid door drie Michelin-koks? Lionel Rigolet, Roger van Damme en David Martin brachten de culinaire beleving naar een hoger niveau.