Meer dan 2.400 Nederlandse consumenten deelden hun kijk op merkempathie en beoordelen ruim 120 toonaangevende merken. Wat is er in een jaar veranderd? En wat vinden Nederlanders belangrijk als het gaat over empathische merken?
Donderdag 15 september vond de eerste YouTube Brandcast live editie van Nederland plaats in de Maassilo Rotterdam. Een evenement voor adverteerders, creators en bureaus. Een evenement om de waarde van YouTube te ontdekken, samen met nieuwe inzichten en perspectieven over het platform.
Tijdens pride Amsterdam vaarde de wereldberoemde botenparade weer door de grachten. The Oval Office kreeg van Google de opdracht om de boot voor hun 'Gayglers' te creëren. Het was een geweldige dag, waarbij 'Hold Tight, Everywhere' als thema op de boot centraal stond.
Een paar weken nadat het innovatieve Nederlandse merk Lightyear 's werelds eerste zonneauto voor consumenten lanceerde, organiseerde The Oval Office 'Destination Daylight': een exclusieve ervaring met de eerste publieke testritten voor de internationale pers en first buyers.
De eerste live editie van YouTube Works Awards in Nederland is een feit. Tijdens een knallende awardshow werden de creatiefste en meest effectieve campagnes op Youtube in het zonnetje gezet.
Elk jaar reikt Great Place To Work de Best Workplace awards uit om de beste werkgevers in Nederland in het zonnetje te zetten en te erkennen voor hun prestaties. Dit jaar ontwikkelde The Oval Office hiervoor een content-driven campagne boordevol interactie en live momenten.