TK Maxx

TK Maxx

Hoe laat je de kritische Amsterdammer een winkel op een unieke manier ervaren als hij er nog nooit is geweest? En hoe doe je dat op effectieve manier met een beperkt budget.  

TK Maxx is Europa’s toonaangevende winkel voor off-price kleding en artikelen voor in huis. Na de lancering van de eerste 5 winkels in Nederland was in mei 2017 Amsterdam aan de beurt.

We creëerden een beleving en zichtbaarheid voor het merk op high traffic locaties zoals de Dam, Leidseplein en Spui. Hoe? Een opvallende TK Maxx bezorger, met een trolley vol dozen en nieuwe artikelen, zocht en reisde op verschillende manieren naar de nieuwe TK Maxx vestiging.

De TK Maxx bezorger reisde een halve dag mee op de tram/metro lijnen en liep door heel Amsterdam. Mensen bleken nieuwsgierig naar zijn verhaal. Hij had 60 kwalitatieve gesprekken en bereikte visueel duizenden mensen op straat. Meer dan de helft van de contacten deed mee aan de gekoppelde online competitie.

Ook is de pop-up modeshow in de binnenstad een opvallende eye-catcher die winkelend publiek op een vrolijke manier in een paar minuten kennis laat maken met TK Maxx en het winkelaanbod.

#
#
#
#