NESCAFÉ

NESCAFÉ

Hoe kan NESCAFÉ laten zien de expert te zijn in de zorg en zo de preferred partner worden voor hun klanten? NESCAFÉ vroeg The Oval Office hiervoor een nieuw zorgconcept te ontwikkelen.

Het zorglandschap is diffuus, veeleisend en er staat veel druk op budgetten. En tegelijkertijd is er meer vraag naar gastvrijheid en beleving rondom het koffiemoment.
Met die wetenschap en uitdaging, mocht The Oval Office voor NESCAFÉ een creatieve rationale ontwikkelen die NESCAFÉ op unieke wijze positioneert en onderscheidend maakt, waarbij de rationale uitgewerkt kan worden in alle mogelijke communicatiemiddelen t.b.v. sales, in de fysieke
uitwerking van de verschillende oplossingen en er bovendien aanvullende activaties ontwikkeld mee kunnen worden. Belangrijk hierbij was om NESCAFÉ te positioneren als totaal koffieconcept, te focussen op het innovatieve karakter van het merk en zowel de rijke historie als ook het oog voor
duurzaamheid daarbij te vermelden.

The Oval Office bedacht een concept dat onderscheidend is voor gastvrijheid en beleving en waarbij meer menselijke aandacht is tijdens het dagelijkse koffie moment: De Momenten met NESCAFÉ. Koffie zorgt voor verbinding. Dat is belangrijk. Zeker in de zorg, wanneer je er niet alleen voor wilt staan. Op een verdrietig, een spannend, of juist een heel mooi moment. Met de momenten van NESCAFÉ spelen we hierop in en bieden we een totaaloplossing. The Oval Office ontwikkelde naast de creatieve rationale, ook de uitwerking van het nieuwe zorgconcept in een moodvideo, een sales brochure met bijbehorende praatplaten en de input voor
de landingspagina.

 

 

 

 

#
#
#
#