MWG – AMMA

MWG – AMMA

Hoe verras je een doelgroep die alles al heeft gezien met een nieuwe creatieve en vernieuwende invulling van een bekende awardshow?

De AMMA Awards (Annual Masters of Media Awards) werden op donderdag 17 mei voor de negende keer door The Oval Office voor branchevereniging MWG georganiseerd.

Deze 17e editie van de prestigieuze AMMA uitreiking moest ook dit jaar weer de mediaprofessionals en -bedrijven eren voor hun uitzonderlijke prestaties in 2017. Voor The Oval Office wederom de uitdaging om met beperkt budget impact te creëren voor dit sponsored event met concept, creatie, programma en productie.

 

The Oval Office bedacht dit jaar het thema “Magic of Media” voor de AMMA, waarmee de magic moments in de media branche werden gepresenteerd. De magie ontstaat als alles klopt. De juiste strategie, dat ene unieke concept passend bij de tijdgeest en de doelgroep, met de juiste timing, die slimme activatie…. Dan ontstaat magie. “The Magic of Media”.

Met dit thema creëerden we veel mogelijkheden in de awardshow om te verrassen (video content, muziek, live acts), waren er voor de sponsors veel haakjes voor realisatie van merkactivaties en ook voor look&feel en communicatie uitingen veel mogelijkheden om mee te werken.

 

Onderzoek onder bezoekers wees uit dat 2018 weer een geslaagde editie was, waarbij ruim 90% van de bezoekers heel tevreden was over het netwerk & feest.