Heineken Sol International

Heineken Sol International

Is het mogelijk om met één congres de toekomst van een merk te veranderen?

Hoe overtuig je medewerkers waarbij het geloof in een merk is afgenomen? Marketing van een klein merk kost veel tijd, geld en aandacht. Bovendien is de concurrentie erg sterk. Om in deze situatie een boost te geven aan een merk is de betrokkenheid van medewerkers de belangrijkste factor.

Soms kun je niet overtuigen met verhalen. Dan moet je deelnemers alles zelf laten ervaren. We hebben de spirit van het merk Sol ‘Espiritu libre” (de vrije geest) centraal gezet in alle middelen. Zo had de chauffeur op Schiphol zijn corporate baan opgegeven voor zijn passie cadillacs, creëerden we een Eiland van Revolutie, werden street food chefs gesprekspartner tijdens de lunch, gebruikten we geen enkele PowerPoint presentatie (enkel live ervaringen) en was het eindfeest in een huis van een local hero.  

Een revolutie, in houding en gedrag. Met spectaculaire business resultaten. Met van stijging in landendekking van 5 naar 65 in 8 maanden tijd.

#
#
#
#