Adobe

Adobe

Gebruik je klantevent niet alleen als relatiemoment en voor kennisoverdracht, maar ook als mogelijkheid om relevante content te creëren. Zodat je deze op het juiste moment, naar de juiste personen kunt communiceren, ook na het event.

Hoe integreer je verschillende boodschappen voor meerdere doelgroepen tot 1 event?

Content management is voor ons ook het op lijn brengen van de verschillende opdrachtgevers; Adobe EMEA, Digital Marketing, Digital Media, Adobe PR én diverse (media)partners. Dit resulteerde in 6 events op één dag met 5 live stages en 1 online omgeving: Symposium TV. We verzorgden het gehele speaker performance en sponsormanagement, creëerden de plenaire content en uiteraard de gehele technische productie.

Adobe Nederland heeft zich internationaal weten te onderscheiden door deze innovatieve geïntegreerde campagnematige aanpak. Ook werden voor het eerst en op een succesvolle manier, zowel creatieven, marketeers, mediaprofessionals en technologen geactiveerd. Daarnaast werd door Symposium TV de duur van het engagement verhoogd en werd een nog groter bereik gegenereerd .

#
#
#
#