Voor het eerst toont internationaal consumentenonderzoek aan dat empathie een positieve invloed heeft op marketing KPI’s. Lees hier alles over empathische merken en overige inzichten uit ons onderzoek.
Nu de eerste 100 dagen van Managing Director Nicolette er op zitten, draagt Reuring-oprichter Christine, na 15 jaar (!) haar laatste taken aan Nicolette over. Waar zijn ze op dit sleutelmoment benieuwd naar bij elkaar? Lees hier het gesprek tussen Nicolette & Christine.
Het jaar is met een knal begonnen! Wat een half jaar geleden werd aangekondigd is nu een feit: het Bureau voor Reuring en The Oval Office zijn vanaf 1 januari één bureau. Voortaan gaan ze samen verder onder de naam ‘The Oval Office’. Maar het blijft natuurlijk een bureau met reuring…
Met Nicolette Vink komt een energiek, authentiek en charmant persoon aan het roer van het fusiebureau. En dat is geen toeval. Het zijn namelijk exact dezelfde eigenschappen die beide bureaus, het Bureau voor Reuring en The Oval Office, zo kenmerken.
Naar ons idee is de beste manier om iemand echt te leren kennen om de connectie aan te gaan op een empathische manier. We doen dat met onze collega’s, maar ook met onze klanten en hun doelgroep. Dit is hoe wij empathie terugbrengen in ons werk en in de wereld. For real.
Het Bureau voor Reuring en The Oval Office bundelen hun krachten waarmee zij het sterkste ‘experience-driven’ communicatiebureau van Nederland worden. Het bureau dat écht verbindt via de kracht van empathie.
Ter gelegenheid van de lancering van The Oval Office in Frankrijk hebben we onze ovale tafel midden in het dagelijks leven van de Fransen opgezet en hen uitgenodigd om "echt met elkaar te connecteren". Een moment waar empathie en communicatie elkaar ontmoeten...
Empathie is op dit moment een van de belangrijkste drijfveren voor merken en bedrijven. Steven Van Belleghem, internationaal gerenommeerde thought leader op het vlak van Customer Experience, roept daarom elke organisatie op om meer empathie te tonen voor haar klanten en medewerkers.