Wat doe je als Strateeg bij The Oval Office?
Als Strateeg bij The Oval Office sta je aan de basis van onze experience driven communicatie projecten voor klanten als Randstad, Google en bol.com. Diverse klantvragen en uitdagingen komen langs jouw analytische bureau. Je begrijpt de dynamiek van de bedrijven waarvoor we werken en de industrie waarin ze opereren. Je bent een kritische denker en stelt jezelf, de klant en je collega’s altijd de vraag; ‘waarom en ‘hoe’. Samen met de Strategy Lead en Project Manager begeleidt je nieuwe briefings van klanten, en werkt samen om deze door te vertalen naar een compacte en begrijpelijke debrief met focus.
Een belangrijk aspect in het werk als Strateeg is het genereren van insights die leiden tot onderscheidende en effectieve creatieve ideeën. Je kijkt op empathische wijze naar doelgroepen en heb je affiniteit met het doen van onderzoek. Je duikt in onze insights tools, doorgrondt onderzoeksrapporten en zet enquêtes en interviews uit om volledig in het hoofd en hart van de doelgroep te kruipen.
Daarnaast ontwikkel je communicatie, campagne en event strategieën (van B2C tot B2B en B2E) die bijdragen aan bedrijfs- en communicatiedoelstellingen van onze klanten. Je houdt van het aanbrengen van focus en structuur en werkt zelfstandig op diverse projecten aan content frameworks, en (digitale) campagne plannen. Als Strateeg ben je in staat om onder begeleiding van de Strategy Lead uiteindelijk een compleet plan met lekkere flow af te leveren en overtuigend te presenteren aan de klant.
Wat zijn je taken?
Wie ben jij als professional?
Wie ben jij als mens?
Wat bieden wij jou?
Wie zijn wij?
De wereld verandert. Snel. Maar er verandert niets aan de essentie van goede communicatie. Daar is één simpele reden voor: mensen willen zich verbonden voelen. Met elkaar en met merken. Merken waar ze al jaren van houden of merken die ze voor het eerst ontmoeten. Wij zorgen voor die verbinding. Van merk tot mens. En vice versa. For real.
Empathie. Het is meer dan een buzzword bij The Oval Office. Het is simpelweg ons DNA. We gebruiken empathie om campagnes te creëren die écht impact hebben op de doelgroep van onze klant. Wij nemen de tijd om in de schoenen van de mensen te gaan staan, om te weten wat hen drijft, inspireert, afstoot of aantrekt. Zo leren we de klant en haar doelgroep écht kennen. We omarmen empathie in alles wat we doen, want dat brengt het beste in mensen naar boven. En dus ook in merken.
The Oval Office zet de beleving van mensen centraal in elke campagne. Herinner je jouw eerste kus? Precies. Dat is wat we experience-driven noemen. Authentieke en creatieve communicatie die alles durft te mengen: live, social en digital, content en media over alle touchpoints heen. We zijn er trots op dat we voor A-brands mogen werken in heel verschillende sectoren, inclusief de non-profit en de overheid. Ons team van 80 Officers bundelt al haar talent in 8 expertises.