Wat doe je als Account lead bij The Oval Office?
De account lead is de leidinggevende en eindverantwoordelijke voor, het nog samen te stellen, account team. In deze rol voelt de account lead zich verantwoordelijk voor het klantenbestand van het bureau van zowel bestaande als potentiële nieuwe klanten.
Samen met een nieuw team van accountmanagers zorg je ervoor dat alle klanten met lopende projecten tevreden klanten zijn en blijven. Je ziet en gebruikt kansen voor upselling of cross-selling. Daarnaast zoek je proactief naar mooie nieuwe merken om ons klantportfolio mee uit te breiden, gebruik makend van jouw netwerk of d.m.v. andere activiteiten die nieuwe leads genereren.
Je voelt je zelfverzekerd in de rol als leidinggevende en je kunt het talent van jouw team inzetten om het maximale uit de doelstellingen en uit de mensen van je team te halen. Je vindt het leuk om een nieuw team samen te stellen, mensen te begeleiden en hun de nodige kaders te geven.
Je zorgt dat er per klant een nauwkeurig accountplan ligt, dat er een strategie is voor het creëren van nieuwe business en mogelijkheden. Je bent een ondernemer in jouw vakgebied en met die instelling bouw je vanuit eigen initiatief, creativiteit en optimisme mee aan het groeien van The Oval Office. Met jouw houding en passende acties stuur jij TOO in een richting die aansluit bij de commerciële doelen van het bureau.
Hierbij hoort een gedegen plan om zichtbaarheid van TOO te vergroten bij onze doelgroep. Je werkt hierbij nauw samen met de MD en met de CCO van de groep. De account lead neemt zitting in het MT en denkt strategisch mee met de richting en positionering van The Oval Office.
Wat zijn je taken?
Wie ben jij als professional?
Wie ben jij als mens?
Wat bieden wij jou?
Wie zijn wij?
De wereld verandert. Snel. Maar er verandert niets aan de essentie van goede communicatie. Daar is één simpele reden voor: mensen willen zich verbonden voelen. Met elkaar en met merken. Merken waar ze al jaren van houden of merken die ze voor het eerst ontmoeten. Wij zorgen voor die verbinding. Van merk tot mens. En vice versa. For real.
Empathie. Het is meer dan een buzzword bij The Oval Office. Het is simpelweg ons DNA. We gebruiken empathie om campagnes te creëren die écht impact hebben op de doelgroep van onze klant. Wij nemen de tijd om in de schoenen van de mensen te gaan staan, om te weten wat hen drijft, inspireert, afstoot of aantrekt. Zo leren we de klant en haar doelgroep écht kennen. We omarmen empathie in alles wat we doen, want dat brengt het beste in mensen naar boven. En dus ook in merken.
The Oval Office zet de beleving van mensen centraal in elke campagne. Herinner je jouw eerste kus? Precies. Dat is wat we experience-driven noemen. Authentieke en creatieve communicatie die alles durft te mengen: live, social en digital, content en media over alle touchpoints heen. We zijn er trots op dat we voor A-brands mogen werken in heel verschillende sectoren, inclusief de non-profit en de overheid. Ons team van 80 Officers bundelt al haar talent in 8 expertises.