hero-img

Road to Greatness

Elk jaar reikt Great Place To Work de Best Workplace Awards uit om de beste werkgevers in Nederland in het zonnetje te zetten en te erkennen voor hun prestaties. Dit jaar ontwikkelde The Oval Office geen eenmalig event, maar een content-driven campagne boordevol interactie en live momenten; The Road to Greatness. 

Great Place to Work is al jaren dé expert op het gebied van goed werkgeverschap en helpt ondernemingen met thema’s zoals vertrouwen en werkplezier. De weg naar een veilige en innoverende organisatiecultuur is niet altijd even makkelijk en kost tijd. Maar de intenties, het harde werken en de wil om continu te blijven verbeteren maakt een organisatie succesvol zijn als werkgever. Dit was de basis voor het concept van de campagne die The Oval Office mocht ontwikkelen.

‘Greatness’. Iedereen is ertoe in staat. Maar ‘greatness’ is niet een doel op zich. Het is een reis die nooit klaar is. Een voortdurend proces met pieken en dalen. Leiders van nu moeten continu hun blik verbreden, ruimte maken voor ieders talent en kijken naar andere perspectieven. Met een empathische blik kijken naar je talent. Dit alles kom je tegen op weg naar goed werkgeverschap. Een waardevolle ervaring… en dat moet gevierd worden! 

Langdurige experience

De kracht van de Best Workplace Awards is dat het geen doel op zich is om een award te winnen, maar dat het een erkenning is die motiveert om als werkgever steeds beter te willen worden. Daarnaast is het een waardevol en krachtig signaal naar de medewerkers en helpt het bij het aantrekken van nieuw talent. Daarom is het zo belangrijk om de Best Workplace Awards tot een impactvolle en langdurige experience campagne te maken, zowel live als online, voor zowel de winnende bedrijven als Great Place to Work zelf.

Met een pre-campagne werd er betekenis aan het concept gegeven en werden de Best Workplaces geënthousiasmeerd voor het traject dat zij instapten. Voor de echte kick-off zijn we ‘on the road’ gegaan. Vier dagan lang reden er 2 surprise bussen en 8 Great Place To Work medewerkers langs 40 Best Workplaces om hen te verrassen met een spetterend feestje en natuurlijk met hun gewonnen award. Een mooi moment voor de hele organisatie en daarnaast creëerde het waardevolle (social) content voor deze bedrijven.

 

 

Inspireren met echte gesprekken

The Road to Greatness is never-ending en dus het perfecte vehikel om de komende maanden de boodschap over te brengen. Dit doen we onder andere met aansprekende video content. In verschillende themavideos gaan CEO’s in gesprek met talenten uit hun organisatie door middel van een conversation starter spel dat we speciaal ontwikkelden. Echte gesprekken, die soms een beetje mogen schuren. Met deze video's inspireert Great Place to Work werkgevers om met medewerkers  in gesprek te gaan over onderwerpen die wellicht niet altijd even makkelijk zijn om aan te snijden, maar juist zo belangrijk om empathie te creëren en een echte connectie op te bouwen.