Nieuws

Nieuwe ‘officers’ voor Brand Activation

The Oval Office groeit en verwelkomt twee nieuwe ‘officers’! Het Brand Activation team is onlangs uitgebreid met Robin Ridderikhof (Head of Brand Activation) en Jacklyn Vissers (People Coordinator)

Robin gaat zijn jarenlange ervaring, bij o.a. Major Tom en Q-Dance, op het gebied van Brand Activation, Sponsoring, Partnerships en Experiential Marketing inzetten op een aantal key accounts binnen The Oval Office. Samen met de kantoren in Antwerpen, Brussel en Gent vormt hij een dynamisch Belgisch-Nederlands team van Brand Activation experts.

Jacklyn Vissers gaat het People team versterken en gaat zich inzetten op de coördinatie en planning van de Brand Ambassadors die The Oval Office inzet voor opdrachtgevers zoals Nintendo, Jura en Deliveroo. Jacklyn is een HR professional op het gebied van (flexibel) personeel. Afkomstig uit de personeelsdiensten en heeft de afgelopen 10 jaar ruime ervaring opgedaan op gebied van (flexibel) personeel en HR processen.

“Over Brand Activation moet je niet te moeilijk doen”, aldus Robin. “Bezoekers van een festival of andere relevante plek waar geactiveerd wordt, hebben veelal een andere prioriteit dan het activerende merk. Daarom is het van belang dat je iets creëert dat zowel relevantie voor de bezoeker & het merk heeft en goed binnen het belevingsmoment past.”