Onze aanpak

VIA LIVE COMMUNICATIE CREËREN MERKEN EXPERIENCES DIE OP 3 NIVEAUS ENGAGEMENT GENEREREN: RATIONEEL, EMOTIONEEL EN SOCIAAL.

We starten elk ‘live + communicatie’-project met 1 eenvoudige vraag: “Hoe kunnen we de doelgroep het merk écht laten beleven?’

Het antwoord op deze vraag vormt het fundament van onze strategische en creatieve aanpak. Het levert de inspiratie om een uniek, op maat gemaakte merkervaring te bedenken. Ons team bestaat uit strategen, creatieven, event producers, digitale experts, grafische designers, brand activators en content marketeers. Allemaal werken ze als één team, van de initiële briefing tot de finale evaluatie, steeds in drie essentiële stappen: strategie, creatie, productie. We denken geïntegreerd, we creëren geïntegreerd, we produceren geïntegreerd.

strategic thinking

strategisch denken

Luisteren & challengen

  • Research & analyse
  • POSITIONERENDE STRATEGIE
creative development

creatieve ontwikkeling

Creëren

  • Het grote idee
  • Conceptuele ontwikkeling
  • identiteit
  • planning
tactics & production

tactiek & productie

Betrekken

  • content creatie
  • (EVENT) design
  • productie
  • selectie kanalen & media