Hoe we van Brand Activation een experience maken

Als je zelf ervaart waar een merk voor staat en wat een product voor je kan betekenen, pas dan kun je een fan worden. Het zijn deze live ervaringen die het verschil maken en aanzetten tot actie.

Er zijn gevoelsmensen. Rationele mensen. Twijfelaars. Dromers. Doorpakkers. Sceptici. Denkers. Doeners. Muurbloempjes. Doomdenkers. Nieuwsgierigen. Harde werkers. Luiaards. En avonturiers. Maar allemaal hebben ze emoties. Wij prikkelen emoties.

We laten mensen zien, ruiken, voelen en proeven wat we willen communiceren. En daarom ráákt het. Wordt het een ervaring. En als een merk een emotie raakt, herinneringen creëert, dan ontstaat er een band. Dan maakt het impact.

En dat is wat wij willen bereiken.

Road shows,Digitale activatie,Sampling,Tasting,Sales,Nightlife,Guerilla stunts,POS

Brand activation

Wij betrekken mensen door face to face ervaringen te ontwikkelen. We maken van de – vaak onverwachte – ontmoeting een impactvolle ervaring. Dat maakt het contactmoment bijzonder, eentje om te onthouden en door te vertellen. De synergie tussen concept en resultaat zorgt voor onderscheidende merkactivaties, creatief én effectief.

We ontwikkelen sponsoractivaties, PR stunts, merchandising, guerrilla acties, mystery shopping, beurzen, roadshows, promoties, wervingsacties,  samplingacties, instore­ en nearstore demonstraties.

Ontdek onze creaties voor: Nintendo en TK MAXX

Merkambassadeurs

Sommige ontmoetingen en ervaringen moeten spontaan ontstaan. Maar we laten niks aan het toeval over. Zeker niet als we een echte experience willen neerzetten. Daarom werken we met goed opgeleide en gecaste mensen, promotieteams en hosts. Professionele, slimme sociale contactmakers. Met de juiste tone-of-voice. Onze merkambassadeurs maken het verschil op elk event of brand activation.

 

Solliciteren?

Wil jij ook merkambassadeur worden en werken voor de leukste merken? Solliciteer nu!

Stuur een mail met je gegevens (n.a.w.) naar crew@theovaloffice.nl dan nemen wij contact met jou op.